Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kacha0703 | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adresPruszków zarejestrowany15.01.2007 @16:42:38 ostatnio na stronie31.05.2014 @18:37:10



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu613373
digarty66 komentarze970 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~wcr    09.02.2008 @21:11:52
pod moj pulpit
dziekuje ślicznie
~venoom85    09.02.2008 @21:08:57
dzieki za koment
_______
horyzont - linia wyznaczajaca cel wędrówki
~kuba1233    09.02.2008 @12:00:29
ok wiem wiem pozdrawiam
~Jakubek92    07.02.2008 @20:11:55
niema za co
~Mareska    07.02.2008 @18:50:29
Hihi
~Mareska    07.02.2008 @18:49:27
Ależ to ja dziękuję : )
~kuba1233    07.02.2008 @11:04:45
dzięki za "atak" na galerię
~wamdue    06.02.2008 @22:39:32
wielkie dzięki
_______
Słuchając, jak oddychają ściany, człowiek popada w stan nieważkości.
~PAINTEDishi    03.02.2008 @14:31:38
dzięki
~Ravage    03.02.2008 @14:20:42
Dziękuję ślicznie :D
~venomer    02.02.2008 @21:39:25
Dziekuje i równiez pozdrawiam
_______
Bo Anioły są na Świecie!
~maducza    02.02.2008 @21:00:29
dziekuję za ocenę to miło że Ci sie podoba, to buduje pozdrawiam serdecznie
~PawelLysik    29.01.2008 @14:06:50
_______
dzieci na digu potęgują alkoholizm wśród artystów
~swira    11.01.2008 @14:28:15
dzieki
~rozanskiadrian    29.12.2007 @04:34:58
dzięki! : )
_______
invidia.net.pl
~narciaz    25.12.2007 @19:32:49
zapraszam do reszty digartów
jeden może się podobać
reszta nie musi
~Erik    18.12.2007 @14:17:50
Hej Kasia Dzięki za wizytę i ocenę Pozdrawiam serdecznie z nad morza
_______
Earth, Soul and Fire...
-ossian    18.12.2007 @13:49:20
dziękuję
~drewnianarama    11.12.2007 @21:21:02

Trochę wprawy i będzie dobrze. Popracuj nad światłem.
~haradrimm    11.12.2007 @15:47:53
dziękuję
_______
http://www.maciejwlodarczyk.blogspot.com
Staraj się pokazać to, czego bez ciebie nikt by nie zobaczył. Robert Bresson
~Nidhogg    16.11.2007 @23:33:31
Ja również dziękuję. Pozdrawiam
~centy    14.11.2007 @20:40:12
a jak sie nazywa?? moze sie tam kiedys uda zadkokowac na kilka foto-dni.
~street23    30.10.2007 @14:21:11
dziekuje
~laraks151    29.10.2007 @17:02:35
dzięki za ocene
_______
Najlepszym podziękowaniem za ocene będzie komentarz moich zdjęć
~remione    28.10.2007 @08:53:41
taa?:P
ja też chcę takie^^
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt